कसैले पनि म भन्दा ठूलो बुद्धिमान कोहिछैन भन्ने न ठान्नु | Don't think that anyone is wiser than I am nepali kahani

hindi story

 Don't think that anyone is wiser than I am nepali kahani

म जस्तो कोही होशियार छैन भनेर नसोच्नुहोस्

hindi real story


यो काहानी साच्चिकै काहानी हो।

यक जना केटा धेरै समय पहिले देखि नै एउटै घरमा काम गरथो त्यो धरमा बाहिरको मान्छे थुप्रै आउने गर्थे त्यो धरमा कहिले काँही आउने एक जना महिला ले त्यो केटा लाई सोध्यो 

तपाइ कहिले पनि हामी यहाँ आउदा नीकै खुसी भएर हाम्रो सेवा प्रदान गरिरहेको देखिन्छौ, तपाईको एक महिना को तनखा, चाहिँ कति दीनछ 

केटा भन्छ 

12,000

त्यो महिला भन्छ यो पैसा ले तिमलइ के हुन्छ 

म तिमीलाई 15,000 दिन पनि तयार छु के तिमी मेरो मा काम गर्छौ 

केटा भन्छ म यो घरमा खुसी छु मालिक पनि राम्रै छन् मेरो कुनै पनि अवस्थामा मेरो मालिकले मलाई सधैं राम्रो सँग हेरबिचार गर्छ कुनै मा पनि मेरो मालिकले मलाई राम्रो हिसाबले रेखदेख गर्छ यस्तो मालिक लाइ कसरी छोडन सक्छु 


महिला ले भन्छ

तिमी लाई 20,000 दिन तयार छु एक महिना मा यो भन्दा बढी के चाहन्छौ तीमि आफ्नो गाउँ बाट पैसा कमाउन आको होइन 

त्यो महिला ले पटक पटक त्यो केटा लाई 

कहिले केही त कहिले केही भन्थी 


बिस्तारै केटाको मन पनि बदलीदै गयो 


फेरि त्यो महिला ले केटा लाई सोध्यो के तिमी हाम्रो अफिस काम गर्न आउछौ 


केटा भन्छ मेडम तपाईं महिनामा 20,000

दिनु हुन्छ भने मो काम छाडेर आउने छु 

त्यो बेलामा महिला धेरै खुशी भएर त्यो केटा लाई भन्यो 

तिमी मेरोअफीसमा जहाँ सम्म काम गर्नु हुन्छ गर्नु 

तिमी लाई हरेक समयमा हरेक समस्या मा तिम्रो हेप गर्ने छु तीमी चिन्ता नलिनुहोस्


केटा खुसी भएर त्यो महिला को अफिसमा काम गर्न थाल्यो 

त्यो केटा लाई 3 टाइमको खाना अनी रुम पनि दीयो थियो केटा धेरै खुशी भएको थियो 

तिन महिना न बित्दै 

महिला भन्छ 

हाम्रो आम्दानी धेरै कम भएको छ अब तीमी लाइ खाना दीनसक्दैनौ तिमी आफ्नो खानाको व्यवस्था तिमी आफै गर 


केटा भन्छ

हैन मेडम तपाइँले मलाई सबै थोक दीन्छु र जहाँ सम्म तीमी हामी संग काम गर्न चाहन्छौं 

भन्नु भएको थियो अब म के गरौं


आइमाई भन्छ

म केइपनि गर्न सक्दिन 

केटा त्यो दिन देखि उदास रहन्यो त्यसै गर्दा गर्दै 1 महिना बितिसक्दा त्यो महिला ले त्यो केटा लाई पैसा पनि दियन 

केटा बारम्बार त्यो महिला सग् आप्नो पैसा मगी 

रहदा त्यो महिला ले भन्छी तिमिलाइ हाम्रो अफिसमा काम मन परेन भने कुनै अन्य ठाउँमा काम गर्नुन केटा चुपचाप लागी त्यसै को अफिसमा काम गर्दा गर्दै 7 महिना बितिसक्दा समेत त्यो केटा लाई पैसा नमिल्दा 

के गरौं के गरौं भाको थियो।

केटा लाई धेरै अपठ्यारो भएको थियो

पैसा माग्दा पैसा नपाइने काम छोड्दा पनि पैसा नपाइने को बारेमा कुरा गर्दा त्यो महिला दिन्छु दिन्छु मात्रै भन्ने 

पैसा न पाएको 7 महिना बितिसक्दा समेत त्यो महिला ले त्यो केटा लाई पैसा न दिदा

केटा लाई धेरै भन्दा धेरै रीस उठ्न थाल्यो

त्यो केटा ले एक सानो भन्दा सानो बटन क्यामेरा किनेर ल्याो त्यो क्यामेरा आफ्नो कमिजमा फिट गरेर त्यो महिला कहा गयो

अनी आफ्नो पैसा माग्न थाले पछि महिला एक दमै रिसाएर भन्छिन तीम्रो केको पैसा तीम्रो सबै पैसा दी सकेको छु 

emosnal story


केटा भन्छ

मेडम तपाइँले मेरो 7 महिनाको पैसा दिनुभाछैन किन यस्तो गर्नुभएको 

महिला भन्छ

तिमी लाई 7 महिना को पैसा दीयको छैन भनेर  

तिनलाई थाहा छ मलाई थाहा छ 

म तिमीलाई पैसा दिन्नँ तिमी के गर्छौ गर तेत्ति भन्दै केटाले भन्यो म पुलिस केस गर्छु महिला भन्छ तीमिलाइ पैसा दियको छैन भनेर मलाई थाहा छ 

केटा भन्छ मेडम तपाईं जस्तो लाग्छ त्यस्तै गर्नेु 

म पनी मलाई जे ठीक लाग्छ त्यस्तै गर्छु

केटा ले क्यामेरा मा सबै कुरा रेकर्डिङ गरिएको थियो

भोलिपल्ट बिहान बिहान केटालाई कामबाट निकालनू भयो तेतिबेला पनि केटा ले आफ्नो पैसा मागेको त त्यो महिला ले तिम्रो पैसा म दिने वाली छैन भनेर त्यो केटा लाई काम बाट निकालीयो

भोलिपल्ट बिहान बिहान केटाले त्यो महिला लाई फोन गरेर भन्यो मेडम म तपाइजसतो मान्छे हैन तपाईले हिजो पैसा को बारेमा के के भन्नु भएको थियो त्यो सबै मेरो मा रेकर्डिङ छ

तपाईको भिडियो तपाई लाई पनि पठाएको छु

त्यो भिडियो हेर्नुहोस 

केहिँछिनपछि महिला आफै फोन गरेर भन्छ

यो भिडियो लाई कतैपनि न पठाउनु तपाईको 7 महिना को पैसा हैन 12 महिना को पैसा दिन्छु 

भोलिपल्ट त्यो महिला आफै आयर 12 महिना को पुरा पैसा दियर गइ।


हजुर लाई राम्रो लाग्यो भने एउटा सेयर गर्नु होला लेख्दा गलत भएको छ भने म लाई कमेन्ट गर्नु होला 

हजुर संग कुनै काहानी छन भने

मलाई इमेल गर्नुहोला

धन्यवाद Email rameshrokya@gmail.com

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

यह कहानी वास्तव में एक कहानी है।

एक लड़का लंबे समय तक एक ही घर में काम करता था। धर्म के बाहर के कई लोग उस धर्म में आते थे। एक महिला जो समय-समय पर उस धर्म में आती थी, उस लड़के से पूछती थी।

आपको यहां आकर बहुत खुशी हो रही है और हम आपकी सेवा, आपके एक महीने का वेतन प्रदान कर रहे हैं, भुगतान कितना है?


लड़का कहता है

12,000 रु

वह महिला कहती है कि इस पैसे से तुम्हारा क्या होता है

अगर आप मुझ पर काम करते हैं तो मैं आपको 15,000 दिन देने को तैयार हूं

लड़का कहता है कि मैं इस घर में खुश हूं। बॉस भी अच्छा है। किसी भी मामले में, मेरा बॉस हमेशा मेरा ख्याल रखता है। किसी भी मामले में, मेरा बॉस मेरा अच्छा ख्याल रखता है। मैं ऐसे बॉस को कैसे छोड़ सकता हूं?


महिला कहती है

मैं 20,000 दिनों के लिए तैयार हूं। एक महीने में आपको और क्या चाहिए? आप पैसे कमाने के लिए अपने गांव से नहीं आए हैं

महिला ने बार-बार लड़के को बताया

कभी-कभी वह कुछ कहती


धीरे-धीरे लड़के का मन बदलने लगा


फिर से महिला ने लड़के से पूछा कि क्या तुम हमारे ऑफिस में काम करने आ रहे हो


लड़का कहता है मैडम आप महीने में 20,000

अगर आप मुझे देंगे तो मैं अपना काम छोड़कर वापस आ जाऊंगा

उस समय, महिला बहुत खुश थी और उसने लड़के को बताया

तुम मेरे ऑफिस में जितना काम कर सकते हो, करो

मैं हर समय आपकी हर समस्या में मदद करूंगा। चिंता न करें


लड़का खुश हो गया और महिला के कार्यालय में काम करने लगा

लड़के को दिन में 3 भोजन और एक कमरा भी दिया जाता था। लड़का बहुत खुश था

कम से कम तीन महीने बाद

महिला कहती है

हमारी आय बहुत कम है। अब हम आपको खाना नहीं दे सकते


लड़का कहता है

नहीं मैडम आप मुझे सब कुछ दें और जहाँ तक आप हमारे साथ काम करना चाहते हैं

मुझे बताया गया था कि अब मुझे क्या करना है


महिला कहती है

मैं कुछ नहीं कर सकता

उस दिन के बाद से लड़का उदास हो गया था। ऐसा करने के 1 महीने बाद, महिला ने उसे पैसे भी दिए।

लड़का बार-बार महिला से अपने पैसे मांगता था

महिला का कहना है कि अगर आपको हमारे कार्यालय में काम करना पसंद नहीं है, तो लड़का चुपचाप दूसरी जगह काम करने जाएगा।

क्या करे?

लड़का बहुत शर्मिंदा था

जब मैं पैसे मांगता हूं, जब मैं काम छोड़ देता हूं, मुझे पैसे नहीं मिलते हैं, लेकिन जब मैं पैसे नहीं मिलने के बारे में बात करता हूं, तो मैं सिर्फ यह कहता हूं कि मैं इसे महिला को दूंगा

पैसा नहीं मिलने के 7 महीने बाद भी महिला ने लड़के को पैसे नहीं दिए

लड़का बहुत नाराज हो गया

उस आदमी ने एक छोटा बटन कैमरा खरीदा और उसे अपनी शर्ट में फिट किया।

और जब उसने अपने पैसे मांगने शुरू किए, तो महिला को गुस्सा आ गया और उसने कहा, "मैंने तुम्हारे सारे पैसे तुम्हारे केक के लिए दे दिए हैं।"


लड़का कहता है

महोदया, आपने मुझे 7 महीने तक भुगतान क्यों नहीं किया?

महिला कहती है

कि आपको 7 महीने से भुगतान नहीं किया गया है

वह जानता है कि मैं जानता हूं

मैं तुम्हें पैसे नहीं दूंगा। तुम क्या कर रहे हो?

लड़का कहता है, "मैडम, जैसी आपकी इच्छा हो।"

मैं वही करता हूं जो मुझे सही लगता है

लड़का सब कुछ कैमरे पर रिकॉर्ड कर रहा था

अगली सुबह, लड़के को उसकी नौकरी से निकाल दिया गया। फिर भी, लड़के ने अपने पैसे मांगे, लेकिन महिला ने उसे यह कहते हुए निकाल दिया कि वह उसे भुगतान नहीं करने वाली है।

अगली सुबह लड़के ने महिला को बुलाया और कहा, "मैम, मैं आपके जैसा आदमी नहीं हूं। आपने कल पैसे के बारे में जो कुछ कहा है वह मेरे रिकॉर्ड पर है।"

मैंने आपका वीडियो भी आपको भेजा है

देखिए वो वीडियो

थोड़ी देर बाद, महिला खुद को कॉल करती है और कहती है

इस वीडियो को कहीं भी न भेजें। आप 12 महीने का भुगतान करते हैं, 7 महीने का नहीं

अगले दिन, महिला ने खुद 12 महीनों के लिए पूरी राशि का भुगतान किया।


अगर आपको यह पसंद आया, तो कृपया एक साझा करें। यदि आपने लिखते समय कोई गलती की है, तो कृपया मुझे टिप्पणी करें

अगर आपके पास एक कहानी है

मुझे ईमेल करो

ईमेल rameshrokya@gmail.com धन्यवाद

Tags

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)