एक दुखद कथा मा दुखद प्रेम कहानी

hindi story

 एक दुखद कथा मा दुखद प्रेम कहानी



एक पटक त्यहाँ एक केटा थियो! कसले केटीलाई आफ्नो जीवनभन्दा बढी माया गर्थ्यो! उसको परिवारले समेत उनलाई सहयोग गरेन, तैपनि उनले त्यस केटीलाई माया गरिरह्यो तर केटीले यो अन्धा भएको अर्थ देख्न सकीन।

तर त्यो केटाले उसलाई सँधै सान्त्वना दियो कि तिमी ठीकै छौ। तपाईं मेरो पहिलो प्रेम हुनेछ र तपाईं केहि बर्ष पछि रहनुहुनेछ।


केटाले आफ्नो पैसाको साथ संचालित हुन्छ। केटीले अपरेशन पछि सबै कुरा देख्न सक्दछ, तर यसले केटा पनि अन्धा थियो भनेर देखाउँदछ, त्यसपछि केटीले भन्छन म तपाईंलाई माया गर्न सक्दिन। तपाईं अन्धा हुनुहुन्छ र म अन्धा मानिसलाई मेरो जीवन साथीको रूपमा चयन गर्न सक्दिन। म तपाईं संग कुनै भविष्य छैन, तब केटा मुस्कुराउँछ र छोड्न थाल्छ र अन्तिम शब्दहरू मेरो आँखाको ख्याल राख्नु हो


Tags

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)